بمب خنده

هرچی که بخوای هست !!

بمب خنده

هرچی که بخوای هست !!

عکس های باحال

سلام بچه ها...خوبین؟؟؟من اومدم...ازاین به بعد سعی می کنم هر روز آپ کنم...مخصوصا مرضیه جون دوست جدیدم بهم روحیه داد آپ کنم ازش ممنونم... بعله..حالا هم براتون یه پست باحال گذاشتم...برین ادامه مطلب.. 

 وااای دقیقا واسه من اینطوری واسه شما هم اینطوریه عایا؟؟؟




نگاه کن...



هههه خیلی باحاللله من خوشم اومد ازش...




اینو واقعا راست می گه!!!واسه ی منم معماهه!!!خخخ...



یه راه قشنگ برای قفل کردن ماشین...هه هه هه!!!


واااای حتی فکرکردن بهش گریمو در میاره...چقد بهمون دروغ می گفتن اصلا درد نداره...خخخ...




من سکوت کنم بهتره..........



خوش بحالش!!چه راحت...


ضد دختر...هههه


بابا دم پیری چه فکرا باحالی داره...ایول!!!



دوتا پ ن پ



هههه...خوشتون اومد؟؟نظر فراموش نشه...

نظرات 2 + ارسال نظر
ღ♥Marzieh♥ღ سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 21:34 http://mamazi79.blogsky.com

واییییییییییییییییییییییی میسی از آپت خیلی باحال بود کلی خندیده کردم
اصن نمیشه بگم از کدومشون بیشتر خندیدم همشون عالییییییییییییییییییییییییی بودن

وای مرسی عزیزم! شادم کردی با نظرت

محسن سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 21:28 http://gizmiz.mihanblog.com

سلام سلاااممم
وبت قشنگه، خوشم اومد، اگه خواستی تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد